Mudane madaxweyne marka hore waxaan kugusalaamayaa salaanta islaamka salaama caleykum waraxmatulaahi wabarakaatu, marka xiga waxaan kuu rajaynayaa guul iyo in ilaahey kuu fududeeyo xilka adag ee laguu igmaday. Intaas kadib Mudane madaxweyne waxaan kamid ahay kumanaanka qurbe joogta ah ku waasoo ay wajiyadooda kamuuqatay ayaamahan danbe farxad iyo hididiilo iyagoo han weyn u qaba inay u dhalatay dowlad dhab ah, oo lagu soo doortay si xalaal ah.
Anigoo halkaas kaduulaya ayaan waxaan kaloo dhagaystay warbixintaadii ugu danbeysay oo aad soo bandhigaysay wixii qabsoomay iyo waxa ay dowladu hiigsanayso inay suurto galiso waa hadii rabi idmee. Aad ayaan ugu faraxsanaha talaabooyinka ilaa hada laqaaday oo aykamid yihiin in ladhiso dowlad kooban oo lala xisaabtami doono,in lala dagaalo musuqmaasuqa ,iyo in lakobcin doono dhaqaalaha wadanka. Shaki kuma jiro inay talaabooyinkaasi yihiin talaabooyin aad u muhiim ah waana soo dhawaeynayaa ,waxaan rabaa inaan wax yar katilmaamo midkamida talaabooyinka dowladu qaaday oo ah miisaaniyad usamaynta dalka 3da bilood.ee sanadka kadhiman. 24kii bishii oktoober ayay baarlamaanka uu gudoomineyey mudane Prof.Jawaari ansixiyey miisaaniyeda dhaqaale ee 3da bilood ee sanadka kadhiman miisaaniyaadaas oo lagu qayaasay $16 milyan oo loogu talagalay in dalka wax loogu qabto 3da bilood ee sanadka kadhiman.
Aan u dhaadhaco muhiimada qoraalka dhanka kale markaan fiirino dhaqaalaha wadankeena kabaxa oo looqaato qaad ayaa wuxuu 10 laab kabadanyahay miisaaniyada dowlada. Bal ila eeg qarashka uga baxa Soomaaliya ee Kenya ku dhaca Aan ka soo qaado xasuusin yar, qarashka ka soo baxa qaadka nuuca loo yaqaan miirow ga waxa uu si toos ah ugu xaroodaa dalka Kenya, wasaarada Beeraha Kenya waxa ay cadaysay in wax-soo-saarka ugu badan ee dhinaca Beeraha uu ka soo galo qaadka Mirrowga. 2011 waxaa la diyaariyay Warbixin la magac baxday Untold Stories waxaana laga diyaariyay qaadka loo yaqaan Mirrowga cadadka loo kala dhofiyaa waa sidaan:- 16 TON! Garoonka loo yaqaan Wilson Airport iyo 4 Ton oo laga dhoofiyo Jomo Kenyata. 20-kaan Ton iyo kabadan oo si qal-qalooc ah lagu dhoofiyo waxay Aadaan Somalia, qarashka maalin kasta Soomaaliya ka Aada Kenya waxay warbixintu ku sheegaysaa 30 Million oo Kenya money ah oo u dhiganta qiyaas ahaan $315,000 Doolar maalin kasta oo noqonaysa Bishii $9.450.000/Month (Sagaal Malyan Afar Boqol iyo Konton Kun oo Doolar) bil kasta! Sanadkii ma is weydiisay? Waa $113.400.000! Hadaba markaan Sanakiiba $113.400.000 aan siino Kenya aanan ku badalano Caafimaad daro, Mustaqabal La,aan iyo dhalinyaradii wadanka usoo koraysay oo lacuryaamiyo,iyadoo loo adeegsanayo qaadka, Mudane Madaxweyne miyaan la oran Karin waa gumeysi casri ah oo u baahan in loo istaago lagana hortago si loo badbaadiyo aayaha ummada soomaaliyeed. Mudane madaxweyne anigoon doonayn inaan waranka kugu gilgilo,dareensana in howlo badani kuhor yaalaan ogna inaad hogaaminaysid ummad qalafsan oo ay iska jiraan caqabado badan oo kaa hor imaan kara, aan kuxasuusiyo dhaartii aad ku dhaaratay inaad u adeegaysid ummada Soomaaliyeed kana talinaysid DANTA DADKA IYO DALKA SOOMAALIYEED. Mudane madaxweyne waxaan kaloo kuxasuusinayaa in laguu hanweyn yahay ,waxaa kaloo xusid mudan in madaxweyne hore oo wadanka kasoo taliyey Alle ha u naxariistee Maxamed siyaad bare uu garoowsaday dhibaatadaas kuna dhiiraday inuu wax ka qabto.
Dhibaatada qaadka oo oo la orankaro halka ay manta marayso 100 laab ayay kayareyd markaas ,dhanka kalena way jiraan madaxweynayaal ku dhiciwaayey oo indhaha iyo dhagaha kadabooshay TAAHA,IYO OOHINTA, kayeeraysa gayiga soomaaliyeed iyagoo diidaya inay iska hor yimaadaan ama ay ka xanaajiyaan dowladaha Qaadka keensada wadanka waxaana kamid ahaa Madaxweyne shariif. Waxaan kaloo meesha kamaqnayn madaxweynayaasha Puntland iyo Soomaliland oo arintaas si weyn uga gaabsaday iyagoo kaxishoonaya ama kabaqaya dowladaha Itoobiya iyo Kenya oo aan marnaba raali ka ahayn in lasoo hadal qaado ganacsigooda koowaad kaasoo usoo xareeya Sanadkii Bilions doolarka Maraykanka ah.
Dowlada dariska ah ayaa waxay kaloo doonayaan inay kahortagaan inay Soomaaliya usoo kacaan dhalinyaro xayi ah oo miyir qabta oo waxbaratay oo boqolka sanoo soosocota latartami kara wadankooda ,si ay dowladaha dariska ahi arintaas uga hortagaana waxay adeegsadaan qaadka in lagu curyaamiyo dhalinta Soomaaliyeed.laguna qaato dhaqaalaha wadanka. Ugu danbeyntii Mudane madaxweyne waxaan kuu rajaynayaa in ilaahey kuu fududeeyo xilkaas aad qaaday,oo aad kudhaaratay inaad kashaqayn doontid danta dadka iyo dalka. Waxaan kaloo ilaahey kaaga baryayaa inuu kusiiyo karti buuxda oo aad kudhiirato go’aan adagna kaqaadato ,haday dacar kaqaraartahayna aad fool kafool u wajahdo dhibaatadaas Qaadka. Waxaa iga xasuusina qaadashada go’aanada ad-adag waa calaamadaha lagu yaqaan hogaamiyayaasha dhabta ah. Guuleyso’ Wa bilaahi towfiiq
DAILY ALERT NEWS
“RESPECT ISLAMIC VALUES”
Hanaanka kalaguurku uusan ahayn mid dad gaar ah u xiran
DOOD FURAN: Aqoonsiga Khaatumo State??
Mahiiga oo Warqad Af-Ingriisi ah u diray Soomaalida, kagana hadlay Kooxda Aala-Shiikh
DAILY ALERT NEWS
Soomaalida Dalka waa lala Hoggaamin Doona THE NEW SOMALIA ROADMAP
Andrew Mitchell: Waxba kama jiraan haba yaraatee
NIDAAMKA FEDERAALKU XAL UMA AHAN DHIBAATADA SOOMAALIDA
Qunsulka Cusub ee Norway
Moment Media Group
(Exclusive Economic Zone)
Majaajilo ‘ Qabiil & Beenloow ‘
Yaa ka taliya Soomaaliya?
HE WAS MURDERED ON 9 JULY 1989 IN MOGADISHU, SOMALIA.
QABIIL QARAN MA DHISO
JUSTICE IN SOMALIA
SHIRKA LONDAN EE 23 FABERAAYO
DEMYSTIFYING BAADIYOW, A RESPONSE BY ABDULLAZIZ HAGI M. HUSSEIN
FAALO: Others (NUS 0.5) mar waliba “xaq ma ahan ee waa xal” maku imaan karaa xalka Soomaaliya
Afartanguuradii Hirgelinta Far Soomaalida (1972 -2012)
PROF: CABDI ISMAACIIL SAMATAR (QUDBAD TAARIIKHI AH
Dhar magaalo sida lagu qaato dhowaa !!
Waxaan Sameeyay Gudi La Dagaalanka Musuqmaasuqa Balse Xafiiskeygu Kuma Jiro
“SHACAB WALBA MADAX U QALANTA AYUU HELAA”, WINSTON CHARCHIL AYAA YIRI,
Ciyaar iyo BANOONI dheelid u aaday xeebta Xeebta
OPEN LETTER TO PRIME MINISTER MELES ZENAWI
- January 2018
- October 2017
- September 2017
- August 2017
- May 2017
- April 2017
- March 2017
- September 2016
- January 2016
- July 2015
- April 2015
- October 2014
- September 2014
- August 2014
- July 2014
- June 2014
- December 2013
- November 2013
- August 2013
- April 2013
- March 2013
- February 2013
- January 2013
- December 2012
- November 2012
- October 2012
- September 2012
- August 2012
- July 2012
- June 2012
- May 2012
- April 2012
- March 2012
- February 2012
- January 2012
- December 2011
- November 2011
- October 2011
- This RSS feed URL is deprecated March 21, 2018This RSS feed URL is deprecated, please update. New URLs can be found in the footers at https://news.google.com/news
- L'Osservatore Romano: «Suore trattate come colf da alti cardinali e ... - Vanity Fair.it March 2, 2018Vanity Fair.itL'Osservatore Romano: «Suore trattate come colf da alti cardinali e ...Vanity Fair.itMolte suore, secondo la giornalista Marie – Lucile Kubacki, vivono in queste condizioni e vengono trattate come colf: l'articolo che denuncia la loro situazione è stato pubblicato sul supplemento mensile Donne chiesa mondo de l'Osservatore romano […]
- La denuncia dell'Osservatore Romano: "Tante le suore sfruttate e ... - Rai News March 2, 2018Rai NewsLa denuncia dell'Osservatore Romano: "Tante le suore sfruttate e ...Rai News02 marzo 2018 Suore al servizio di uomini di Chiesa, sfruttate, umiliate, senza un orario preciso, senza una retribuzione o con una ricompensa aleatoria. Suore che vivono una profonda frustrazione o che provano una forte tensione interiore che le ...Osservatore Roma […]
- Viganò lascia. Il Papa: accetto con fatica le dimissioni - Avvenire - Avvenire.it March 21, 2018Avvenire.itViganò lascia. Il Papa: accetto con fatica le dimissioni - AvvenireAvvenire.itLa Sala Stampa Vaticana ha annunciato che papa Francesco «ha accettato la rinuncia di monsignor Dario Edoardo Viganò, Prefetto della Segreteria per la Comunicazione (SPC)»Papa accetta dimissioni mons. Viganò, Prefetto della Segreteria per ...Vatican NewsLettera di Ratzin […]
- Cinque anni con Papa Francesco: Vian (L'Osservatore Romano), “la ... - Servizio Informazione Religiosa March 12, 2018Servizio Informazione ReligiosaCinque anni con Papa Francesco: Vian (L'Osservatore Romano), “la ...Servizio Informazione ReligiosaLo scrive Giovanni Maria Vian, direttore de “L'Osservatore Romano”, nell'editoriale del numero del giornale di domani (in distribuzione da oggi pomeriggio), dedicato ai cinque anni di pontificato di Papa Francesco, […]
- Elezioni, Osservatore Romano: Italia senza maggioranza ma fiducia ... - AGI - Agenzia Giornalistica Italia March 5, 2018AGI - Agenzia Giornalistica ItaliaElezioni, Osservatore Romano: Italia senza maggioranza ma fiducia ...AGI - Agenzia Giornalistica Italia"Italia senza maggioranza". Titola così l'Osservatore Romano che nella sua cronaca segnala: "Sul fronte internazionale, il portavoce della Commissione europea ha sottolineato che Bruxelles ha espresso […]
- Il cardinale Bassetti su 'L'Osservatore Romano': “Basta a odio in ... - LaNotiziaQuotidiana February 22, 2018LaNotiziaQuotidianaIl cardinale Bassetti su 'L'Osservatore Romano': “Basta a odio in ...LaNotiziaQuotidianaE' quanto scrive sull' Osservatore Romano il card. Gualtiero Bassetti, presidente della Cei, alla vigilia della giornata di preghiera e digiuno indetta da papa Francesco per la pace in Congo, Sud Sudan e negli altri Paesi in gue […]
- Padre Pio: il racconto delle Stimmate davanti al Sant'Uffizio | AgenSIR - Servizio Informazione Religiosa March 16, 2018Servizio Informazione ReligiosaPadre Pio: il racconto delle Stimmate davanti al Sant'Uffizio | AgenSIRServizio Informazione ReligiosaL'Osservatore Romano, nell'edizione di domani (in distribuzione da oggi pomeriggio), riporta la prima deposizione di Padre Pio da Pietrelcina davanti al Sant'Uffizio. Datato 15 giugno 1921 – ore 17 – il test […]
- In Cattolica Bassetti alla presentazione di un libro ... - Chiesa di Milano - Diocesi di MIlano March 21, 2018Diocesi di MIlanoIn Cattolica Bassetti alla presentazione di un libro ... - Chiesa di MilanoDiocesi di MIlanoIl cardinale Gualtiero Bassetti, presidente della Cei, sarà l'ospite d'onore della presentazione del libro Francesco, il papa americano, di Silvina Pérez e Lucetta Scaraffia (Vita e Pensiero), in programma lunedì 26 marzo alle 11 nella Cript […]
- Emergenza freddo: card. Bassetti su L'Osservatore Romano, poveri ... - Servizio Informazione Religiosa March 1, 2018Emergenza freddo: card. Bassetti su L'Osservatore Romano, poveri ...Servizio Informazione Religiosa“Sono una sorta di spina nel fianco della società opulenta, tra i bulimici desideri di benessere e l'incessante avidità di possesso. Possiamo far finta che non esistono, ma quei poveri sono sempre lì, davanti ai nostri occhi. Nelle stazioni ferroviari […]
- L'Osservatore Romano: le stimmate sono il segno della solidarietà ... - Farodiroma (Comunicati Stampa) March 16, 2018Farodiroma (Comunicati Stampa)L'Osservatore Romano: le stimmate sono il segno della solidarietà ...Farodiroma (Comunicati Stampa)Rimane l'interrogativo di fondo sul significato delle stimmate di padre Pio e sul messaggio che esse veicolano. Non è facile poter dire a riguardo una parola esaustiva e, peraltro, non sono mancati i casi in cui il loro s […]
- This RSS feed URL is deprecated March 21, 2018
- An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
- A Pledge for Parity March 21, 2018At least 1,000 people marched in Rio de Janeiro on March 15 to protest the targeted assassination of 38-year-old political activist Marielle Franco. Credit: Mídia NinjaBy Ann-Kathrin PohlersUNITED NATIONS, Mar 21 2018 (IPS)With March marking Women’s History Month, the debate over gender-based discrimination couldn’t have[...]AidNews
- Colombia: Relatos sobre las FARC aportan al perdón y la reconciliación March 21, 2018Source: Universidad Nacional de Colombia Country: Colombia Cómo llegaron a la guerrilla, quiénes eran sus padres, cómo han vivido el conflicto armado en el que ha estado inmerso el país durante más de medio siglo, cómo ha sido la[...]AidNews
- United Republic of Tanzania: Refugee Situation in Tanzania - Statistical Report (as of 28 February 2018) March 21, 2018Source: UN High Commissioner for Refugees Country: Burundi, Democratic Republic of the Congo, United Republic of Tanzania [...][Published in AidNews - ReadAidNews
- Syrian Arab Republic: Atrocity Alert, No. 97, 21 March 2018: Syria and the Philippines March 21, 2018Source: Global Centre for the Responsibility to Protect Country: Philippines, Syrian Arab Republic Civilians in Afrin and eastern Ghouta pay for UN Security Council inaction As the Syrian civil war enters its eighth year, civilians in Afrin and eastern Ghouta are facing war crimes and mass displacement. Over 100,000 people fled the northern[...]AidNews
- Colombia: Cárceles en Colombia: Una situación insostenible March 21, 2018Source: International Committee of the Red Cross Country: Colombia Elke Kooyman, experta en detención del CICR, explica las razones. La crisis del sistema carcelario ha dejado de ser una noticia, y en cambio, ha aumentado la indiferencia de la gente con respecto a este problema.* La realidad sigue siendo dramática: Hay[...]AidNews
- Chile: Nuevo avión ayuda a determinar intencionalidad de incendios en Valparaíso March 21, 2018Source: Government of Chile Country: Chile CONAF contrató una aeronave de origen estadounidense, que capta y transmite imágenes y videos de alta calidad durante las emergencias, en tiempo real, hasta el 2020. Con el objetivo de reforzar la coordinación de las operaciones aéreas durante el combate de incendios forestales, mejorar la[...]AidNews
- Guatemala: Secretario de SESAN presenta Implementación de Plataforma PiNN en Guatemala, durante reunión con expertos March 21, 2018Source: Government of Guatemala Country: Guatemala El secretario de Seguridad Alimentaria y Nutricional, Juan Carlos Carías, participó en la reunión del grupo asesor de expertos de las Plataformas de Información Nacionales sobre Nutrición -PiNN-, como parte del seminario sobre nutrición de la Comisión Europea, titulado “Plan de acción de la Unión Europea -UE […]AidNews
- Nuclear winter might be closer than you think. Here’s how it could go down. March 21, 2018original video: https://youtu.be/LxColbWsEXo After months of nuclear brinkmanship, North Korea and the U.S. may be moving towards a peaceful resolution. Still, the Trump and Kim Jong-un administrations remain unpredictable. A nuclear war wouldn’t just kill millions — it could threaten the entire planet. Watch[...]GreenNews
- Waterpower Week in Washington 2018 to feature new FERC chairman March 21, 2018Waterpower Week in Washington 2018 is scheduled for April 30 through May 2, at the Capital Hilton in Washington, D.C., and this year the event will see an industry first.[...][Published in GreenNews - ReadGreenNews
- 'Four'easter' storm pounds U.S. East, states declare emergencies March 21, 2018NEW YORK (Reuters) - The U.S. East's fourth major snowstorm this month swept through the region with heavy snow and high winds on Wednesday, snarling flights and commuter travel, closing schools and triggering emergency declarations in New York City and New Jersey.GreenNews
- U.S. Flu Spread Counts On Southern Cold Snaps March 21, 2018A multifactorial analysis finds that the ignition of a flu epidemic stems from a blast of colder weather striking an otherwise warm, humid, urban environment, and driving people indoors into close... -- Read more on ScientificAmerican.com [...]GreenNews
- Syria: Military Operations in Eastern Ghouta Drastically Limit Medical Aid March 21, 2018Press releaseSyria: Military Operations in Eastern Ghouta Drastically Limit Medical Aid March 21, 2018 MARCH 21, 2018—Lorena Bilbao, Syria operations coordinator for Doctors Without Borders/Médecins Sans Frontières (MSF), gave the following[...]AidNews
- Mediterranean: European Governments Continue to Obstruct Lifesaving Rescues and Return People to Unsafe Conditions in Libya March 21, 2018Press releaseMediterranean: European Governments Continue to Obstruct Lifesaving Rescues and Return People to Unsafe Conditions in Libya March 21, 2018 The decision by Italian authorities to seize Open Arms, a rescue vessel belonging to the[...]AidNews
- "Today I became a refugee": Rohingya Continue to Arrive in Bangladesh March 21, 2018New arrivals in Bangladesh describe ongoing violence and arrests in villages across Myanmar’s Rakhine state, where few Rohingya people remain. Language English[...][Published in AidNews - Read the original[...]AidNews
- Greece: Europe's Two-Year-Old Deal with Turkey Traps Thousands in Disastrous Conditions March 21, 2018Europe's cynical strategy to contain and return people seeking asylum has trapped thousands of vulnerable people in disastrous conditions on Greek islands. Language English[...][Published in AidNews - ReadAidNews
- Syrian Arab Republic: OCHA Flash Update No. 3 - Syria Crisis – East Ghouta, 21 March 2018 March 21, 2018Source: UN Office for the Coordination of Humanitarian Affairs Country: Syrian Arab Republic Highlights ● Ongoing hostilities and military operations in East Ghouta have led to a continued influx of[...]AidNews
- Turkey: DRC Turkey Mixed Migration Monthly Update - February 2018 March 21, 2018Source: Danish Refugee Council Country: Bulgaria, Greece, Iraq, Syrian Arab Republic, Turkey, World [...][Published in AidNews - ReadAidNews
- Strategy and Development Roundtables” (RSD) & book launch March 21, 2018Mar 27, 2018 - 02:30 pm to 06:00 pm GMTAidNews
- News24.com | Major Cambridge Analytica role in Kenyan poll denied March 21, 2018Kenya's ruling Jubilee Party has denied that Cambridge Analytica had stage-managed the victory of President Uhuru Kenyatta in highly disputed and deadly 2017 elections.[...][Published in AidNews - Read the original[...]AidNews
- News24.com | Gambia arrests 10 with possible links to activist's death March 21, 2018Gambian police have arrested 10 officers of the State Intelligence Service with possible links to the murder of activist Ebrima Solo Sandeng.[...][Published in AidNews - Read the original article]AidNews
- A Pledge for Parity March 21, 2018
- Kosovo MPs Approve Border Deal, Despite Tear Gas Distraction March 21, 2018Tear gas was thrown into the Kosovo parliament Wednesday, but it failed to stop lawmakers from approving a major border agreement that is key to eventual membership in the European Union. Police arrested several opposition politicians who tossed tear gas several times just before voting was to take place, forcing lawmakers to evacuate the chamber. Despite th […]firstname.lastname@example.org (Ken Schwartz)
- Russia's Top Election Official Blasts US Accounts of Restricted Poll Monitoring March 21, 2018Russia's top election official has lashed out at U.S. State Department criticism that in the recent presidential election, Russia's Central Election Commission (CEC) denied observer status to 4,500 monitors linked to anti-corruption crusader Alexei Navalny, along with 850 others with ties to Golos, the independent Moscow-based election watchdog. […]email@example.com (VOA News)
- US: Plans Being Made in Case Iran Nuclear Talks With Europeans Fail March 21, 2018The U.S. says it had constructive talks with its European partners last week on changes to the Iran nuclear agreement, but it is making contingency plans in case the talks fail and President Donald Trump decides to pull out of the landmark 2015 deal. Lead negotiator and State Department Policy Planning Director Brian Hook told reporters Wednesday he cannot p […]firstname.lastname@example.org (Cindy Saine)
- Trump Expected to Turn Up the Heat on China in Looming Trade War March 21, 2018U.S. President Donald Trump is expected at any time to fire a salvo directly at China in what could escalate into a full-scale trade war between the world’s two largest economies. Trade actions against China, partly in response to the theft and improper transfer of American technology to Chinese companies, are expected to be announced by Trump as soon as Thu […]email@example.com (Steve Herman)
- US Congress Races to Pass $1.3 Trillion Spending Bill March 21, 2018U.S. congressional leaders appeared Wednesday to have reached a deal on a $1.3 trillion spending bill as a budget deadline loomed. The bipartisan bill, which would keep the government funded until the end of September, has President Donald Trump's support, the White House said in a statement. "The president had a discussion with [House] Speaker [P […]firstname.lastname@example.org (VOA News)
- Peru's President Offers to Resign Amid Corruption Scandal March 21, 2018Peru's President Pedro Pablo Kuczynski has offered his resignation a day before he was to face an impeachment vote in congress. It is unclear if the opposition-controlled congress would accept his resignation or go ahead with the vote Thursday to force him from office. Pressure has been building on Kuczynski to resign since video recordings surfaced Tue […]email@example.com (Smita Nordwall)
- North, Northeast Brazil Hit by Massive Power Outage March 21, 2018Large swaths of Brazil's north and northeast suffered a power outage Wednesday, the operator of the nation's grid said, affecting tens of millions of consumers and 22.5 percent of total output, or 18,000 megawatts. Lower house member Jose Carlos Aleluia, a former head of one of state-owned power utility Centrais Eletricas Brasileiras SA's unit […]firstname.lastname@example.org (Reuters)
- US Prosecutors Urged to Seek Death Penalty in Some Drug-Related Cases March 21, 2018U.S. Attorney General Jeff Sessions is urging federal prosecutors to seek the death penalty in some drug-related cases, including in so-called "drug kingpin" cases, endorsing a controversial idea recently proposed by President Donald Trump as part of his campaign against the nation's opioid epidemic. In a memo sent Tuesday to 93 U.S. attorney […]email@example.com (Masood Farivar)
- Kosovo MPs Approve Border Deal, Despite Tear Gas Distraction March 21, 2018
SOMALIA AGAINST CORRUPTION MOVEMENT
“Non Paper” to end the Somali transition
Xaqiiqada Batroolka Somalia ku Jira
In response to the “letter to the Diaspora” By the Prime Minister
R/wasaare Gaas Oo Dalbaday $10-Billion
FARSHAXAN waa guurow ka hadlaya horumarka farsamada.
kibirkii Maxaa Helay ?
In dalka laga dhigo Federal ku salaysan 18kii gobol ee horay u jiray..
No Place for Children
- Somalia and the G8: Push to start April 10, 2013This week, as part the UK’s Presidency of the G8, Foreign Ministers will meet to discuss the need to encourage the International Financial Institutions (IFIs) to re-engage in Somalia. The G8 countries are some of the largest shareholders in both the World Bank and the IMF. As a result, the UK is using its Presidency […]Matt Baugh
- Opportunity, partnership and commitment. March 18, 2013Last Thursday, the Federal Government of Somalia, together with the UK, hosted the latest meeting with a number of key international partners in Mogadishu. The location was significant. This was the first time such a meeting had been held in Mogadishu since the Federal Government came to power last year. It was a real demonstration […]Matt Baugh
- Giving voice to Somalia’s silent majority March 14, 2013International Women’s Day is a global opportunity to celebrate and promote the rights of women. It is a chance for all of us, men and women, to unite under a single, common aim – gender equality. This is particularly pertinent in Somalia. Everyone in Somalia has suffered from decades of often unrelenting conflict. But Somalia’s […]Matt Baugh
- From the Olympic village to Somalia – FCO women’s stories March 6, 2013In the lead up to International Women’s Day on Friday, we are featuring the stories of women who work for the Foreign and Commonwealth Office as guest posts across the FCO bloggers’ network. Jane Stevens and Tracey McLelland are a successful job sharing duo who are part of the communications team working on the upcoming […]Matt Baugh
- Somalia: A New Year’s Resolution – Together into 2013 January 9, 2013A year ago, few predicted that Somalia would see such significant changes; yet 2012 saw some real progress in Somalia – including the end of the Transition; a new Parliament (with a significant number of new MPs); the election of a new, reform-minded Speaker and President and a desire for a different type of politics. […]Matt Baugh
- Somalia: Breaking The Silence On Sexual Violence November 27, 2012Earlier this year, the British Foreign Secretary William Hague MP, announced a new initiative to prevent sexual violence against women. It aims to strengthen international efforts and coordination to prevent and respond to sexual violence, to erode the existing culture of impunity, to increase the number of perpetrators brought to justice and to support stat […]Matt Baugh
- Politics, partnership and patience. November 20, 2012So the final piece of the post-Transition jigsaw has finally fallen into place. Prime Minister Abdi Farah Shirdon’s 10-person Council of Minister is now approved – overwhelmingly – by Parliament and with it, the final act of a two-month process to find Somalia’s new leaders. Put before Parliament last week, their near-unanimous approval of the […] […]Matt Baugh
- Somalia: stepping into the future September 11, 2012Yesterday, Somalia marked a major milestone in its recent history. After two decades of civil war, and a year after the Roadmap was agreed, the Transitional Period finally concluded with the election by MPs of new President Hassan Sheikh Mohamoud. This was the first such election inside Somalia for many years and came just weeks after […]Matt Baugh
- Somalia: Taking Stock of the Transition August 22, 2012On Monday, Somalia marked a significant milestone in its history. Twenty years after the country fell into conflict, a new Federal Parliament was inaugurated – paving the way to end the Transition in the next few days, and opening the first legislature to be formed inside Somalia since 1991. This is a huge achievement, both for the […]Matt Baugh
- Celebrating Somali Olympic heroes August 2, 2012The following is a guest blog by Fionna Gibb, Deputy Head of Mission at the British Office for Somalia. As Ambassador Matt Baugh is on leave, last Friday I had the pleasure of hosting the British Office for Somalia’s reception in Mogadishu to celebrate the opening ceremony of the London 2012 Olympics. As the sun set […]Matt Baugh
- Somalia and the G8: Push to start April 10, 2013
- antitribalismSh Shariif oo Markiisii ugu horeysay si weyn udhaliilay Siyaasada Farmaajo (Farmaajo anaa dad ka dhi
- antitribalismAgoosto 27 2012 – Dadka Soomaaliyeed waa kuwo muddo rubuc qarni ah ku jira qas iyo qalalaase waxaa m
- antitribalismCan Somalia’s Political Discontent Inspire Transformation? September 21 2012 -----------------------
- antitribalismMadaxweynaha Soomaaliya Shiikh Shariif ayaa maanta ganafka ku dhuftay in ay maamulka Puntland yeelat
- antitribalismSomaliland oo shuruud ku xirtey wada hadalka DKMG & warar kale oo qubane ah Nayrobi, Abril 19, 2
- Ra’iisul wasaaraha DKMG Soomaaliya oo sheegay in Dastuurka cusub ee dalka ay ansixin doonaan 1000-qof oo lasoo xulay (3)
- DEG DEG: Shirkii Garoowe Oo Lagu Soo Kala Dareeray Beritona Loo Balamay iyo Ergada Qarkood oo handadaad lagu bilaabay (3)
- Shirka Garoowe: Xaaraan, Booli & Sadbuursi! (2)
- Madaxweyne sheikh shariif oo ka hor yimid dastuurka cusub ee Puntland sheegayna soomaaliya in ay hal dastuur leedahay (2)
- Xildhibaano Gaaraya 270 Xildhibaan oo Cod Aqlabiyad kaga soo Horjeestey Shirka ka Furmey Magaaladda Garoowe (2)
- January 2018 (1)
- October 2017 (1)
- September 2017 (4)
- August 2017 (1)
- May 2017 (4)
- April 2017 (6)
- March 2017 (2)
- September 2016 (1)
- January 2016 (1)
- July 2015 (3)
- April 2015 (1)
- October 2014 (3)
- September 2014 (1)
- August 2014 (1)
- July 2014 (1)
- June 2014 (4)
- December 2013 (1)
- November 2013 (2)
- August 2013 (1)
- April 2013 (3)
- March 2013 (1)
- February 2013 (3)
- January 2013 (1)
- December 2012 (3)
- November 2012 (4)
- October 2012 (3)
- September 2012 (12)
- August 2012 (24)
- July 2012 (27)
- June 2012 (16)
- May 2012 (37)
- April 2012 (154)
- March 2012 (83)
- February 2012 (71)
- January 2012 (28)
- December 2011 (22)
- November 2011 (9)
- October 2011 (5)
- Anti-Tribalism (545)
- An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
- Gabdho iskuuleey ah oo afdauub loogu haystay Nigeria oo la sii daayay March 21, 2018Qaar badan oo ka mid ah gabdhihii ay maleeshiyaadka Boko xaaraam ka afduubteen magaalada Dapchi ayaa dib loo soo celiyay sida ay xaqiijinyeen dadka deegaanka oo la hadlay BBC-da.
- Nicolas Sarkozy oo loo heeysto lacago uu ka helay Qaddafi March 21, 2018Madaxweynihii hore ee Faransiika Nicolas Sarkozy ayaa la geeyay xarun boolis si suaalo looga weeydiyo eedeymo ah in uu ka helay lacago madaxweeynihii ugu dambeeyay ee liibiya Col Muammar Gaddafi uu ku isticmaalay ololihiisii doorashada.
- Maxay dad badan u dalbanayaan in "Facebook la masaxo"? March 21, 2018Waxaa baraha bulshada qabsaday hadal haynta "MasaxFacebook" ka dib markii ay soo baxday in la aruursaday macluumaadka shakhsiga ee 50 milyan oo ruux oo Facebook adeegsada.
- Maraykanka oo dacwad ku soo oogay askari asalkiisu Soomaali yahay March 21, 2018Dacwad oogeyaal Maraykan ah ayaa dacwado dil ku soo oogay nin Soomaali ah oo booliis ka ahaa Maraykanka kaas oo toogasho ku dilay gabadh aan hubaysnayn oo Australian ah.
- Madaxweyne Trump oo u hambalyeeyay Putin March 21, 2018Madaxweynaha Maraykanka Donald Trump ayaa la hadlay dhigiisa dalka Ruushka Vladimir Putin si uu ugu hambalyeeyo guushii uu doorashada ka gaaray maalmo ka hor.
- Israa'iil oo qiratay in ay weerartay wax looga shakiyay warshad nukliyeer March 21, 2018Milatariga Israa'iil ayaa si rasmi ah u qirtay in uu burburiyay wax ay uga shakiyeen in uu ahaa warshad nukliyeer oo Suuriya lahayd taariikhdu markay ahayd sannadkii 2007dii.
- Kabul: Ugu yaraan 29 ku dhimatay xuska sannadka cusub ee Nayruuska March 21, 2018Ugu yaraan 29 ruux ayaa ku dhimatay 18 kalana dhaawac ayaa soo gaaray ka dib markii la qarxiyay macbad u dhaw magaalada Kaabuul, sida ay saraakiishu sheegeen.
- Carruurta Muslimiinta Rohingya oo la faraxumeeyo March 21, 2018Gabdha da'da yar ee Rohingya ayaa ee qaxootiga ku ah Bangladesh ayaa la faroxumeeyaa, sida ay BBC-du ku ogaatay baaritaan ay samaysay.
- Trump oo ka badbaaday waji-gabax diblomaasiyadeed oo ku saabsan colaadda Yaman March 21, 2018Xildhibaannada aqalka Sanate-ka ee dalka Mareykanka ayaa hakiyay doodda qaraar mustaqbalka soo afjari lahaa kulug lahaanshaha milatari ee mareykanka ku lug leeyahay colaadda sokeeye ee dalka Yaman.
- Kenya: Qaxooti Itoobiyaan ah oo diiday inay ku laabtaan dalkooda March 20, 2018Xukuumadda Itoobiya ayaa sheegtay inay billaabi doonto dib u celinta kumanaan qaxooti ah oo u cararay Kenya todobaadkii hore.
- Booliiska Faransiiska oo la tagay madaxweynihii hore Sarkozy March 20, 2018Madaxweynihii hore ee Faransiiska Nicolas Sarkozy ayaa loo sii qaaday saldhig booliis si su'aalo looga waydiiyo eedaymo sheegaya in uu dhaqaale uu ku ol'olaystay ka qaatay madaxweynihii hore ee Liibiya Mucammar Al-Qaddafi.
- Maraykanka iyo Kuuriyada Koonfureed oo wakhti u qabtay dhoolatuska March 20, 2018Dhoolatus milatari oo wayn oo ay ka qaybqaadanayaan Maraykanka iyo Kuuriyada Koonfureed ayaa la qaban doonaa 1 bisha Abriil, sida ay ku dhawaaqeen labada dal.
- Trump oo dalbaday in dil lagu xukumo dadka daroogada ka ganacsada March 20, 2018Madaxweynaha Maraykanka Donald Trump ayaa ku baaqay in dil lagu xukumo dadka daroogada ka ganacsada, arrintaas oo qayb ka ah qorshaha uu wax ooga qabanayo daroogada.
- Xi Jinping: Shiinuhu yuusan is cajabinin March 20, 2018Madaxweynaha dalka Shiinaha Xi Jinping ayaa baarlamaanka dalkiisa u sheegay in ay waajib tahay in Shiinuhu uusan is cajabinin marka uu fiiriyo horumarka uu ku tallaabsaday.
- Hindiya oo xaqiijisay in ay Dawladda Islaamku laysay 39 ruux oo Hindi ah March 20, 2018Wasiirka Arrimaha Dibadda ee Hindiya Sushma Swaraj ayaa xaqiijisay in ay dhinteen 39 ruux oo dhisme ka shaqaynayay oo kooxda isku magacawda Dawladda Islaamka ay ku afduubatay dalka Ciraaq.
- Uber oo hakisay tijaabadii gaariga iswada ka dib markii ay dhimasho dhacday March 20, 2018Shirkadda takaasida ee Uber ayaa sheegtay in ay hakisay tijaabooyinkii gawaarida iswada ee ay ka samaynaysay dhammaan magaalooyinka Waqooyiga Ameerika ka dib markii uu dhacay shil halis ah.
- Dowladda Canada oo ciidammo u direysa dalka Mali March 20, 2018Dowladda Canada ayaa sheegtay in ay ciidamo iyo diyaarado ah nooca gaadiidka loo adeegsado ay u dirayso dalka Mali si ay qayb uga noqdan ciidamada nabad ilaalinta ee Qaramada Midoobay.
- Xukuumada Turkiga oo sheegtay in ciidamadeeda ay kala baxayso Afrin March 20, 2018Dowladda Turkiga ayaa sheegtay in ciidamadeeda ay kala baxayso magaalada ku taalla xadka Suuriya ee Afrin.
- Reer galbeedka oo ka gaabsaday u hambalyaynta madaxweyne Putin March 19, 2018Madaxwayne Vladimir Putin ayaa 6 sano oo kale xafiiska sii hayn doona ka dib markii uu si wayn ugu guulaystay doorashadii dalkaasi ka dhacday.
- Daawo: Bashaar al-Assad oo ku sugan jiida hore ee dagaalka Quuta March 19, 2018Dowladda Suuriya ayaa shaacisay muuqaalkan madaxweyne Bashaar al-Assad oo booqanayo ciidammadiisa ku sugan jiida hore ee dagaalka bariga Quuta.
- Gabdho iskuuleey ah oo afdauub loogu haystay Nigeria oo la sii daayay March 21, 2018
- This RSS feed URL is deprecated March 21, 2018
- Avvenire: la prima pagina di domani 22 marzo. Bassetti e Galatino ... - Servizio Informazione Religiosa March 21, 2018
- Brasile. il Papa telefona alla famiglia di Marielle, l'attivista assassinata - Avvenire.it March 21, 2018
- I 50 anni di Avvenire. 1975 - Pasolini, delitto oscuro nell'Italia ... - Avvenire.it March 21, 2018
- Nigeria. Boko Haram ha liberato le studentesse rapite - Avvenire.it March 21, 2018
- Galantino: insufficiente sensibilità politica tra i cattolici - Avvenire - Avvenire.it March 21, 2018
- Sida Haybta Qabiilku Uga Saramartay Haybta Siyaasadeed ee Soomaalida (DIGITAL CULTURE)
- MAXAA QABYAALADA LOOGA FUJIN LA’YAHAY SOOMAALIDA?
- Ma labadaas qabiil baa la simi karaa?
- Xildhibaanimooy Xaal qaado!
- IGU SAWIR “MomentEducation Policy
- XOG: Gaas oo dejiyay dhisme ku kacay hal-milyan oo doollar oo uu ka iibsaday dalka Itoobiya, marwadiisa labaad ee uu dhowaan guursaday oo reer Soomaaliland ah.
- Qeyrrow bal qajil!
- This RSS feed URL is deprecated March 21, 2018
- US airstrike in Somalia kills 2 al-Shabab extremists - Washington Post March 21, 2018Washington PostUS airstrike in Somalia kills 2 al-Shabab extremistsWashington PostMOGADISHU, Somalia — The U.S. military says it has killed two extremists with an airstrike in Somalia. The U.S. Africa Command says the airstrike on Monday near Mubaarak in Lower Shabelle region killed two al-Shabab fighters, wounded three and ...In Somalia, women defy strict r […]
- How Somalia's charcoal trade is fuelling the Acacia's demise - UN Environment (press release) March 21, 2018UN Environment (press release)How Somalia's charcoal trade is fuelling the Acacia's demiseUN Environment (press release)The Acacia bussei, a slow-growing hardwood, has long been the backbone of Somalia's multimillion-dollar trade in charcoal. For decades, the country struggled to implement a 1969 ban on charcoal and firewood exports. The gradu […]
- AU Mission's Deputy Force Commander roots for stronger intelligence gathering and information sharing modalities in ... - ReliefWeb March 21, 2018AU Mission's Deputy Force Commander roots for stronger intelligence gathering and information sharing modalities in ...ReliefWebMogadishu, 21 March 2018 - The third intelligence and information sharing conference, aimed at forging closer working ties between various intelligence actors in Somalia, concluded in the capital Mogadishu today, after three da […]
- Somalia: UN office seeks proposals for solar energy enterprises - ESI Africa March 21, 2018ESI AfricaSomalia: UN office seeks proposals for solar energy enterprisesESI AfricaUnited Nations Development Programme (UNDP) in the Somalia office solicits proposals for solar energy enterprise development in Mogadishu, Kismayo and Baidoa.altro »
- Somalia: Senate calls on President to intervene in the ongoing political crisis - Garowe Online March 21, 2018Garowe OnlineSomalia: Senate calls on President to intervene in the ongoing political crisisGarowe OnlineMOGADISHU, Somalia - A Senate committee formed to mediate between PM Hassan Ali Khaire and the Lower House Speaker Mohamed Osman Jawari rift held a press conference in Mogadishu on Wednesday, Garowe Online reports. The 7-member committee which was ...
- Invisibilia: Inspired By 'American Idol,' A Reality Show In Somalia ... - NPR March 16, 2018NPRInvisibilia: Inspired By 'American Idol,' A Reality Show In Somalia ...NPRWelcome to Invisibilia Season 4! The NPR program and podcast explores the invisible forces that shape human behavior, and we here at Goats and Soda are joining in for the podcast's look at how a reality show in Somalia tried to do far more than crown a ...altro »
- Two al-Shabaab recruiters arrested on way to Somalia | The Star ... - The Star, Kenya March 20, 2018The Star, KenyaTwo al-Shabaab recruiters arrested on way to Somalia | The Star ...The Star, KenyaTwo al-Shabaab recruiters are being interrogated by anti-terror detectives after they were arrested last week as they attempted to cross to Somalia.Suleiman Hemed Mwandilo and Salama Salim Mohamed were apprehended in Takaba, Mandera as they tried to ...Somalia: H […]
- Two Mombasa men arrested headed to Somalia to join Al-Shabaab ... - The Standard March 19, 2018The StandardTwo Mombasa men arrested headed to Somalia to join Al-Shabaab ...The StandardPolice are holding two men believed to be Al-Shabaab recruiters who were trying to sneak out of the country to join Al-Shabaab in Somalia. The two Kenyans Suleiman Hemed Mwandilo and Salama Salim Mohamed were apprehended in Takaba, Mandera on Wednesday ...altro »
- Ports war: Somalia bans Dubai ports operator - Aljazeera.com March 15, 2018Aljazeera.comPorts war: Somalia bans Dubai ports operatorAljazeera.comMPs in Somalia have voted to declare a contract with the United Arab Emirates null and void - endangering plans to develop a port in the Horn of Africa. Dubai-based shipping giant DP World wants to enlarge the port of Berberra in the breakaway state of ...Somalia Protests DP World Deal for […]
- Court frees three accused of leaving for Somalia unlawfully - The Star, Kenya March 20, 2018The Star, KenyaCourt frees three accused of leaving for Somalia unlawfullyThe Star, KenyaA Mandera court yesterday freed three persons accused of departing the country to Somalia unlawfully. The court heard from the prosecution that the three left the country via undesignated departure points on the the porous Kenya-Somalia border. Hussein ...
- This RSS feed URL is deprecated March 21, 2018
- An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
- An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
- Netanyahu: Our policy on nuclear weapons remains consistent March 21, 2018PM comments after details of 2007 raid on Syrian reactor released. 'We will prevent our enemies from acquiring nuclear weapons.'
- 'Many of us owe Meir Dagan their lives' March 21, 2018'Today's relative security and quiet is the result of creative activity outside-the-box, as in the operation revealed today.'
- Injured soldier regains consciousness and is out of danger March 21, 2018Improvement in condition of soldier seriously injured in Samaria terror attack. Condition now moderate, in intensive care.
- 'The Mossad chief showed us photos of the reactor' March 21, 2018Former Defense Minister Peretz speaks to Arutz Sheva about the behind-the-scenes discussions on when to destroy the Syrian reactor.
- 'Speak little and act quietly and professionally' March 21, 2018Zionist Union head: 'Details of 2007 attack in Syria, first published last night, are impressive in both intelligence and security aspects.'
- Syrian reactor was enabled by North Korea March 21, 2018Former US Deputy National Security Adviser Jeffrey says elimination of Syria's reactor was 'a blessing' for all humanity.
- Watch: Israeli pilot speaks about Syria raid March 21, 2018Arutz Sheva spoke to one of the IAF pilots who took part in the attack on the nuclear reactor in Syria in September of 2007.
- This is how the nuclear reactor in Syria was destroyed March 21, 2018Military censor clears for publication details of the 2007 bombing of a nuclear reactor in Syria.
- IDF soldier killed by discharged bullet March 20, 2018Soldier from the Duvdevan Unit killed by discharged bullet at a military base in central Israel. His family has been notified.
- 'Suddenly we were told - we've got Johnny' March 20, 2018Commander of Nachshon Battalion of Kfir Brigade Company tells of behind-the-scenes action capturing murderer of Rabbi Itamar Ben Gal.
- Netanyahu: Our policy on nuclear weapons remains consistent March 21, 2018
- Somalia’s climate change refugees February 21, 2018Displaced by drought and conflict, rural Somalis have been heading to Mogadishu in their tens of thousands. They get no safety or support and are increasingly targeted for forced evictions, but they are still coming. After yet another bad rainy season at the end of last year, Amina Muse abandoned her four-hectare farm in Qorylooley, a small village in sout […]obi
- Drone strikes, diphtheria, and data: The Cheat Sheet December 29, 2017Every week, IRIN’s team of specialist editors scans the humanitarian horizon to curate important sources on unfolding trends and events around the globe: A diphtheria dilemma? A global shortage of the antitoxin used to treat highly contagious diphtheria could trigger an ethical dilemma for health providers in Bangladesh’s Rohingya refugee camps. There were m […]ben
- No quick fixes in ‘countering violent extremism’ November 29, 2017Since 9/11, Western countries have increasingly invested in programmes to prevent transnational jihadism. These include militarised measures but also “softer” civic interventions under the banner of ‘countering violent extremism’ (CVE). An example is funding social development programmes, implemented by civil society, with the aim of engaging and deterring i […]emmeline
- Ethnic violence displaces hundreds of thousands of Ethiopians November 8, 2017Lifting her robe the young woman revealed undulating scar tissue blanketing her breasts, stomach, and extending up her neck and along her arms. “They poured petrol over me then lit it,” said 28-year-old Husaida Mohammed. “They were Somali boys.” When IRIN met Mohammed she was in a camp of about 3,500 displaced Oromo people on the outskirts of Harar, the anci […]obi
- US ramps up military strikes in Somalia November 8, 2017When Ali Osman Diblawe arrived in Bariire he was barefoot and winded. He had sprinted the 2.5 kilometres from his farm to the southern Somali town after hearing a barrage of gunfire tear through his small village soon after the early morning prayer. That was on 25 August. In the days prior, he and at least two others on the farm had seen what they thought wa […]obi
- Shock and revulsion over Mogadishu bombing October 16, 2017The bomb was as enormous as the flecks of torn skin smudging the ground are miniscule. Entire overcrowded buses were blown up, every passenger killed. No one in the vicinity was spared: shopkeepers at the side of the road selling khat; office managers; children fooling around or running errands for parents; a medical student about to graduate; mothers; fathe […]obi
- Six major humanitarian challenges confronting the UN General Assembly September 18, 2017Hype over what President Donald Trump may or may not say dominated the media build-up to this week’s UN General Assembly. However, US funding cuts and the apparent absence of American authority on key global issues weigh more heavily over world leaders beset by a host of daunting humanitarian challenges. It’s the first UNGA since Trump was elected presiden […]whitney
- Somalia’s impossible fight against cholera August 1, 2017Ahmed Hussein’s perfectly white teeth seem too big for his mouth; his upper arms look like they belong to a little boy, not a 23-year-old man. Propped up on an iron bed, Hussein laughs and says he always was slim. But he is clearly malnourished. Hussein arrived at Mogadishu’s Bandir Hospital a day earlier with his mother and two sisters, all suffering from a […]obi
- The Somali pirates are back (SPOILER ALERT: they never really left) July 19, 2017A pirate with a full beard makes an ironic salute as I walk towards him across the red gravel of the prison yard in Garowe, the capital of the Somali region of Puntland. His fellow prisoners turn away in disgust or yell curses at me through the bars. "We hate you. It's your fault that we are sitting here like animals in a cage. It’s humiliating tha […]obi
- Displaced and neglected: Ethiopia's desperate drought victims April 19, 2017Dead camels rot on the outskirts of informal settlements in Ethiopia’s rain-starved Somali region as their owners, once proudly self-sufficient pastoralists, turn to government aid to stay alive. Ethiopia is facing a drought so terrible that nomadic herders, the hardiest of survivors, have been pushed to the brink. The lucky ones receive supplies of food and […]obi
- Somalia’s climate change refugees February 21, 2018
- Qubanaha VOA, March 22, 2018 March 21, 2018
- Muqdisho: Ciidamo Ka Wada Tirsan Dowladda oo Dagaallamay March 21, 2018Laba qof ayaa ku dhimatay 7 kalena way ku dhaawacmeen iska horimaad laba unug oo ka tirsan ciidamada amniga Soomaaliya ku dhexmaray Muqdishu Arbacadii maanta.
- Barnaanmijka Haweenka iyo Qoyska: Kobcinta Aqoonta Waalidka ee Maandooriyaha March 21, 2018Adeegsiga maandooriyaha ayaa ah ayaa noqday mid dhibaato wayn ku haya dhallinyarada ku nool dalka Maraykanka. Inta badan dhallintan ayaa ah kuwo wali ku jira dusgiyada hoose, dhexe, iyo sare, iyadoo qaarkoodkna ay iskuulada isaga haraan ka dib marka uu adeegsiga mukhaadaraadka soo firstname.lastname@example.org (Asha Aden)
- Africom: Waxaan Dilnay Xag-jiriin March 21, 2018War-saxaafadeed ay soo saareen taliska ciidamada Maraykanka ee Afrika ee loo yaqaan Africom ayaa lagu sheegay in ciidamada Maraykanku iyagoo gacan ka helaya dawladda faderaaliga ah ee Soomaaliya ay duqayn ay ka fuliyeen 19 kii bishan Maarso meel u dhaw tuulada Mubaarak ee gobolka Shabeellaha Hoose ay ku dileen xagjirayaal, baabuurtoodana ay burburiyeen.
- Dhageyso Bar. Dhaqanka iyo Hiddaha, Qeybta 413-aad March 21, 2018Ku soo dhawaada dhageystayaal Barnaamijka Dhaqanka iyo Hiddaha. Waxa soo jeedinaya Axmed Faarax Cali (Idaajaa). Waana qeybtii 4013-aad.
- Somaliland: Bulshada Rayidka oo Soo Dhaweysay Xeerka Kufsiga March 21, 2018Golaha guurtida Somaliland ayaa guddi u saaray dib-u-eegis lagu samaynayo Xeerka Kufsiga oo dhawaan golaha wakiilladu ansixiyay, waxaanay mudanayaasha qaarkood ku tilmaameen mid aan waafaqsanayn shareecada.
- Everton oo isha ku haysa Luke Shaw March 21, 2018Kooxda Everton ayaa ka fakareysa inay u dhaqaadqo saxiixa xiddiga garabka bidix ee daafaca ee kooxda Manchester United Luke Shaw, sida laga soo xigtay ilo-wareedyo ku dhow kooxda oo la hadlay ESPN FC. Mustaqbalka Shaw ee kooxda United ayaa mugdi sii galay kadib markii macallin Jose Mourinho uu dhaleeceeyey kadib cayaartii FA CUP ay kooxdiisa kaga adkaatay ko […]
- Guddiga Xallinta Khilaafka Aqalka Hoose oo War Soo Saaray March 21, 2018Guddiga Aqalka Sare uu u saaray xallinta khilaafaadka xubnaha Aqalka Hoose, ayaa maanta shir jaraa'id oo ay Muqdisho ku qabteen waxay ku faahfaahiyeen halka ay howshooda mareyso.
- Sarkaal Maxamed Nuur oo la Xiray March 21, 2018Maxamed Nuur oo ahaa sarkaal ka tirsan ciidanka booliiska ee magaalada Minneapolis ayaa Talaadadii shalay la xiray, isaga oo lagu soo oogey inuu ula kac u dilay Justine Daimond oo ahayd haweenay u dhalatay dalka Australia.
- Shir Looga Hadlay Deeqaha oo Jabuuti Ka Dhacay March 20, 2018Magaalada Jabuuti waxa maanta la so gaba gabeeyey qeybtii hore ee shir dhinaca deeqaha ah oo ay halkaasi ku lahaayeen dalalka Afrikaanka ah, kuwa kulaala xeebbaha Carribbean-ka , Baasifigga iyo Midowga Yurub.
- USA: Toogasho ka Dhacdey Iskuul oo uu Qof ku Dhintay March 20, 2018Sarakiisha amaanka ee gobolka Maryland ee dhaca Koonfur Bari Magaaladan Washington ayaa sheegay in maanta ay toogasho ka dhacday Dugsi Sare oo halkaasi ku yaala oo la yirahdo Great Mills High School.
- Pogba: Waxaan jeclaan lahaa inaan ka dhinac cayaaro Neymar March 20, 2018Xidigga kooxda Manchester United Paul Pogba ayaa sheegay inuu jeclaan lahaa inuu maalin un ka dhinac cayaaro Neymar. Wareysi uu laba sano ka hor siiyey website-ka horyaalka La Liga ayuu Neymar ku ammaay Pogba, kuna sheegay inuu jeclaan lahaa inuu ka dhinac ciyaaro xidigga reer France. “Waan xusuustaa wixii uu yiri. Xaqiiqdii aniguna waan jeclahay” ayuu Pogba […]
- Faah-faahinta Dagaal ka Dhacay Buur-dhuubo March 20, 2018Wararka ka imaanaya magaalada Buur-dhuubo ee gobolka Gedo ayaa sheegaya in maanta xaaladdu ay yara deggentahay ka dib markii halkaa uu dagaal xooggan ka dhacay xalay fiidkii.
- Caqabaha Dhallin-yara ka Heysta Ka Qeyb-galka Siyaasadda March 20, 2018Dhalinyaro kala duwan ayaa xiiseeya inay ka mid noqdaan dhaqdhaqaaqyada siyaasadeed ee ka socda deegaannada ay ku nool yihiin.
- Arragtida Qurba-joogta ee Xiisadda Siyaasadeed ee Soomaaliya March 20, 2018Qilaafyada soo noq noqda ee dowladihii Soomaaliya isaga danbeeyey ayaa waxa ay mar walba dhaawacaan rajada ay Soomaali badan ka qabaan in dalkooda uu mar uun cagaha dhulka dhigo.